ویرا
خانه / کاور رخت خواب / کاور رختخواب جاجیمی | خرید ارزان با کیفیت مطلوب

کاور رختخواب جاجیمی | خرید ارزان با کیفیت مطلوب

جاجیم یکی از پرمصرف ترین صنایع دستی در ایران است که جنس آن از پنبه یا پشم می باشد که بوسیله دستگاه بافته می شود، دستگاه به صورت افقی روی زمین قرار می گیرد، جاجیم شبیه گلیم است و یکی ازمحصولات آن کاور رختخواب جاجیمی است که البته محصولات دیگری نیز از آن وجود دارد مثل ساک دستی، رو انداز و دیگر محصولات.

کاور رختخواب جاجیمی | خرید ارزان با کیفیت مطلوب

خرید انواع کاور رختخواب جاجیمی در تهران

خرید انواع کاور رختخواب جاجیمی در تهراناکثر مردم محصولات سنتی را به دیگر محصولات ترجیح می دهند چون محصولات سنتی هم شکل و نمای زیبایی دارند و هم دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی هستند، انواع کاور رختخواب جاجیمی بصورت های ساده و مسافرتی هستند نوع زیپدار آن نیز وجود دارد که در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود، درنقاط مختلف ایران بافت آن یکسان است فقط ممکن است در طرح و اندازه تفاوت داشته باشدو همچنین در شهرهای مختلف ایران با اسامی مختلف ان را میشناسند و در هر منطقه اسم مخصوص به خود را دارد، کاور رختخواب جاجیمی به صورت راه راه ولی در رنگهای مختلف است و جنس همگی آن ها یکسان است ولی اندازه های متفاوتی دارد که بسته به نوع نیاز و سلیقه می توان آن ها را انتخاب کرد، نوع مسافرتی آن برای مسافرت خیلی مفید و کمک کننده است.

فروش کاور رختخواب در تبریز

فروش کاور رختخواب در تبریزبرای خرید کاور رختخواب در تبریز همانند سایر شهرها می توان به تولیدی ها یا نمایندگی های فروش این محصول مراجعه کرد، البته امروزه بصورت اینترنتی نیز می توان از فروشگاه های اینترنتی آن را خریداری کرد و فروش کاور رختخواب در تبریز مانند سایر محصولات باتوجه به نیاز بازار رونق خود را دارد، محصولات پارچه ای آن را به راحتی می توان یافت اما پیدا کردن نوع سنتی ان کمی دشوارتر است.

لیست قیمت کاور رختخواب

لیست قیمت کاور رختخوابکاورهای رختخواب در سایزهای مختلف و با پارچه های مختلف تولید می شوند و قیمت آن نیز بستگی به اندازه، مرغوبیت و نوع آن دارد.

از انواع کاور رختخواب می توان به این موارد اشاره کرد:کاور رختخواب جاجیمی، کاور رختخواب جاجیمی مسافرتی، کاور رختخواب زیپ دار، کاور رختخواب برزنتی، که قیمت آنها بسته به پارچه و مواد به کار برده شده متفاوت است، و این بدیهی ست که هرچه جنس مرغوب تری باشد در نتیجه قیمت بالاتری هم دارد، می توان با مراجعه به نمایندگی های فروش یا تولیدی های شهر محل سکونت از لیست قیمت کاور رختخواب اطلاع حاصل کرد.

عرضه کاور رختخواب جاجیمی به صورت عمده

عرضه کاور رختخواب جاجیمی به صورت عمدهعرضه کاور رختخواب جاجیمی به صورت عمده هم قابل دسترس است، خرید کاور رختخواب جاجیمی بصورت عمده مقرون به صرفه است خرید عمده ان را می توان توسط تولیدی کاور رختخواب جاجیمی مربوطه ی ان در شهرهای مختلف تهیه کرد، که قیمت کاور رختخواب جاجیمی بسته به اندازه آن متفاوت است چون درسایز های مختلف تولید می شود، کاورهای کوچک قیمت کمتری هم نسبت به کاور های بزرگ دارند.

این محصول جزئی از صنایع دستی برخی از شهرهای ایران از جمله خراسان، لرستان، کرمانشاه، گیلان، آذربایجان و همینطور چند شهر دیگر است و به وفور در این شهرها یافت می شود، برای فروش بهتر است ازاین شهرها و از تولیدی های مربوطه به صورت عمده خریداری کرده و به سود دلخواه رسید.

نمایندگی معتبر کاور رختخواب جاجیمی در سراسر ایران

نمایندگی معتبر کاور رختخواب جاجیمی در سراسر  ایرانتولیدی کاور رختخواب جاجیمی در شهرهای مختلف ایران وجود دارد، بیشتر این محصول در اصفهان تولید می شود‌ و نمایندگی های معتبری در سرتاسر ایران وجود دارد که هم به صورت مستقیم و هم با واسطه محصولات خود را به مشتریان می فروشد، برای خرید این محصول سنتی بهتر از به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا هم محصولی با کیفیت مناسب و هم با قیمت بهتر خریداری کنید.

با کمی جستجو در سایت های مختلف می توان آدرس نمایندگی معتبر کاور رختخواب جاجیمی در سراسر ایران را یافت یا بصورت مستقیم به تولیدی های این محصول مراجعه کرد، این محصول نیز مانند سایر محصولات سنتی طرفداران زیادی دارد در نتیجه به راحتی می توان جنس مرغوب را یافت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 03136939999
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

مطلب پیشنهادی

فروش عمده کاور رخت خواب | ارزان ترین قیمت در سراسر کشور

فروش عمده کاور رخت خواب در بازار به صورت های مختلفی انجام می شود. از فرشگاه های معتبر سراسر کشور گرفته تا فروش بی واسطه ی این محصولات و همچنین از جمله فروش کاور

پاسخی بگذارید